Tuesday, January 6, 2009

2009/1430H

hm...dah lm gak xmenulis dlm blog ni...its been a while org putih ckp..huhu
skrg dah msuk semester baru dlm pgajian aku...tahun ketiga..semester keEnam...xsedar ada setahun lg aku nak graduate..insyaAllah la kalo xda papa blaku..huhu
aku rs bnyk gak kenangan 2008 tu...tp aku ni jenis pelupa..huhu..so xigt sgt la apa yg dah blaku...hahah...melainkan peristiwa tu mendatangkan kesan yg mendalam dalam diri aku..haha..tp bagi aku...wlaupun apa yg blaku..life must go on kan?...semua yg dah blaku tu atas kehendakNYA..
bagi tahun 2009 pula...bbrp hari yg lepas...something blaku d tmpt keja partime aku..haha..aku xsengaja dah pecahkan cermin kaca d kaunter tmpt keja aku tu..huhu...tkejut dan malu gak aku d watnya...cermin almari kaca tu terlepas bila aku buka nak amik brg dlm almari tu..huhu...bunyi pecah tu mmg kuatla..suma org pandang aku..haha..tahan malu jakla...huhu...
eh..k la..aku ada klas jap lg..nk bsiap dlu...huuhu...lain kl lg la aku smbung lg...
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

No comments: