Sunday, January 25, 2009

sMester...Minggu...Hari...yang meMenatkan...

hm..dah lm gak mnaip dlm blog ni..mmg terlalu bz kot..klas penuh utk isnin until khmis bleh tahan penuh gak..tp xda la full sgt..ada je ruang ms utk rehat dlm sejam dua...huhu..tp mmg penat gakla..sbb bila dah hbis klas jam5 ptg..sy kena smbung pl partime jam6.30-10.30mlm...so mmgla bleh tahan penatny...ada gak idea nk stop partime sem ni..ada gak kwn suh mcm tu...tp ntahla..hati mcm xterbuka lg nk bhenti..huhu...tp ntahla...wait n see la dlu mcmn...smpai mn diri ni mampu bertahan..huhu
minggu ni stat cuti tahun baru cina...hepi chiness new year pd sesapa yg myambutnya..hehe
wlaupun cuti..trasa mcm xcuti pula..keja tetap keja kan wlaupun cuti semster...hehe...wlaupun cuti utk blaja kejap...tp dah bnyk asgmnt nk d siapkan...presentation yg kena siapkan..huhu...lastweek sblum cuti pun dah bnyk asgmnt yg kena siapkan...ada gak subjek yg kump aku da present...huh
em..lastweek something intersting jadi...bukan dgn aku..tp moto..haha...tayar motor aku tkena paku 2inchi pnjang..tp msh xpancit...ajaib kan..huh...siap bw p bengkel lg utk make sure xda papa..kalo bocor..ganti trusla...tp bila abg mekanik tu buka..cek...dia kata...awk mmg btuahla...xda papa jadi..tayar msh ok...paku tu miss dr kena tiub tayar moto tu..huhu...gelak jelah bl dgr suma tu...mmg sgt btuah..huhu...kalo x..myorong balik la aku ms tu..huhu..ntahla mcm paku tu bleh ada kat tayar moto tu...huh
lps tu...hujg minggu lps gak...budak2 jurusan kami wat camping utk batch kmi...kat SELAYANG...bukit lagong...tu la kali ke2 aku smpai tmpt tu...utk program tu..aku kena jd someone yg handle pengankutan..huh...aku pun heran...kalo bab pengangkutan..asek muka aku jak..haha...ms 1st time aku dtg tmpt tu pun aku gak yg handle bas...hahah...mmg muka bas la...huhu...tp yg kurg best utk program tu...sikit sgt pnyertaan...kbtulan ms tu kat universiti bz sgt ngan PRK..aku ni jenis yg xamik port sgt bab politik ni...bukan xpeduli lgsung...tp just amik tau benda penting jelah...hehe...yg penting sem ni aku turun mgundi ngan kwn2 serumah..last sem kmi xpegi mgundi pun...dan kebetulan...pro mahasiswa atau yg di kenali PRO.M telah memenangi PRK kampus pd tahun ni..setelah 5thn sblum ni asek ASPIRASI je menang...sorry kalo silap fakta...haha...aku xsure...5 or 4 thn...hehe...mybe sbb kmi turun mgundi kot dorg menang...haha...dgn kemenangan tu kmi harap segala janji dorg ms PRK tu dapat dorg tunaikan...HOPE n CHANGE tu la kata2 yg sering mereka perkatakan spnjg PRK yg lps..heheh...
eh..jauhla myimpang..berbalik psl program batch tu...mmg kecewa ckitla pyertaan dr plaja batch kmi sendiri...kbnyk sabah dan srwk yg rmai...kalo xda kmi...mybe btmbh kurg la peserta tu...haha...ntahla dorg tu...lantak dorg la kan...yg penting program tu dah dpt dijalankan dan diselesaikan dgn sebaikny...wlaupun bnyk kekuranganny..tp alhamdulillah la..kami selamat pegi dan selamat balik spnjg program tu...hehe
eh...dah la..mcm dah pnjg sgt pl nukilanku pada kali ni...cewah...ayat....hahaha...
nntila smbung lg ea...xmandi lg ni..baru balik keja..hahaha...
k la...daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

No comments: