Wednesday, May 6, 2009

MENGHITUNG HARI UNTIL 16HBMEI

Hm...akhirnya...perjuangan exam aku dah selesai...dah 2hari exam aku selesai..tp baru skrg aku dpt mnulis dlm blog ni...aku amik ms 2..3hari ni utk berehat..huhu...penat sgt spnjg minggu exam..tp alhamdulillah..sumanya dah selesai..tapi harap2la dapat lulus dalam suma subjek nnti..huhu

sekarang tiba msny utk aku menghitung hari mau balik KG....its been a while aku xbalik KG dlm tempoh yg lama..kali ini aku balik utk bercuti selama 2bulan..huhu...ramai kawan2 aku dah balik..terutamanya POMPUAN..cepat ja dorg mau balik..hihih...lelaki one by one gak balik...stkt ni aku jelah yang paling lmbt balik..huhu...16hb mei..bersamaan Hari Guru..hahaha...aku xsgka pl...aku main beli je tiket hari tu..tgk harga murah ja...hahahaha...

ada gak kawan aku yg tak balik..dorg smbung keja partime ms cuti ni..aku xdpt nk keja kali ni..sbb kena balik KG...rindu pula dgn kwn2 tmpt keja lama...ada gak niat mau keja bila balik kg nnti...tp xtaula nk keja apa..so tunggu dan lihat jala..kalo xda..duk diam kat rumah jelah..jd driver emak dan ayah aku..hahaha...


oh ya...td aku kuar sorg pegi tgk wayang X-MEN yg terbaru tu..kisah asal usul WOLVERINE...best siot cite tu...berbaloi aku dpt tgk...br je dpt pluang tgk td...cite tu dah lm kuar...hahaha...dlm pada tu..aku ada tgk iklan untuk cite TRanSFormer yang terbaru lagi..aku xsabar nak tunggu cite tu kuar...hihi...

xlama lagi aku dah nak balik KG...yang sedihnya..aku akan jarang untuk online lepas ni..huhu..kat rumah aku d KG xda pakai internet...emak dan ayah aku xnak pasang..sbb bukan ada org pakai pun...xda org kat rumah kalo bukan cuti sekolah atau cuti panjang..huhu..so kalo pasang pun membazir jelah nak bayar bulan2..bukan ada org pakai pun..ayah aku kata..tggu aku la habis blaja dan keja nnti..pasangla sendiri...hahaha...so apa nk wat...

kalo aku mau online...kena la pegi cyber cafe...huhu..yg aku malas nak pegi CC tu...rmai budak2 yg bising main game je...rimas dgr org bising tu..huhuh...so jarang sgtla aku mau pegi CC tu..huhu..so skrg ni aku ada ms 10hari lagi utk online sepuasnya dan download cite sbnykny utk d tonton d rumah..hihihi


hm...apa la plan aku cuti panjang ni ea...xtau la...kalo aku xbalik..aku bleh la cari partime kat kL ni..tp kalo d KG..aku nk cari partime d mana..hahaha...kira mau jenjalan bila dah balik nnti..tp xtau la...kwn nk kuar pun xda..huhu


ada gak kawan aku nak kawen dah cuti ni..kawan sekuliah aku d UM ni..tp pompuan la..dah lama kan kami belajar sesama..stat dari asasi d klate lg...tp dia budak sarawak...so susahlah mau pegi majlis perkahwinannya...hihi...so kirim SMS jalah...hahaha..

semalam penat siot aku kuar pegi masjid jamek...aku join kwn2 pompouan aku..emak aku ada kirim barang..aku xreti mau cari..kawan aku kat kg pun ada kirim barang ngan aku..kbtulan ada kwn2 pompuan nk kuar..aku join la trus...igtkan bleh amik masa kejap je...tp adoiyai...sakit kaki gak jalan ngan dorg tu..bleh tahan gakla..balik rumah trus terbaring...haha..xlarat nak join dorg sampai dorg selesai..aku minta izin dari dorang utk balik awal...huhu..tapi aku sgt2 berterima kasih dgn dorg sbb tolong aku cari barang2 tu..hihihi...

ok la...cukupla dlu..dah lm xmenulis kan..sbb tu bnyk ckit idea mnulis kali ni...jumpa lagi.daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....salam

2 comments:

GrEaT gUrL said...

kuar x ajakkkkkkkkk......huhu

Manja Fezzah said...

besnya blk..aku pn blk jg nnt. tp lmbt lg la. 6 jun.hehe