Saturday, May 16, 2009

16hb mei 2009

salam utk semua...
assalamualaikum...

hari ni tanggal 16hb mei 2009 adalah tarikh utk hari untuk memperingati semua jasa guru-guru yang ada seluruh dunia..tanpa guru siapala kita semua ini...
GURU PEMBINA NEGARA BANGSA...
so dalam kesempatan ini..saya ingin mengucapkan selamat hari guru kepada semua guru-guru saya semasa sekolah tadika..sekolah rendah...sekolah agaman sblh ptg..sekolah menengah...
dalam pada itu selamat hari guru juga pada pensyarah-pensyarah saya semasa di pusat asasi UM di nilampuri dahulu..seterusnya pada semua pensyarah UMKL ini..tak kira la mereka mengenali saya atau sebaliknya...

Selamat Hari Guru..
TERIMA KASIH UNTUK SEGALA TUNJUK AJAR ANDA SEMUA..
KAMI SENTIASA MENDOAKAN AGAR KEHIDUPAN ANDA SEMUA SENTIASA DIBERKATI ALLAH S.W.T..
TERIMA KASIH CIKGU..

seterusnya saya ingin juga mengucapkan selamat hari guru kepada semua bakal guru-guru yang ada di malaysia ini..tak kira la yg sedang LM or latihan mengajar selama 2bulan sekarang ni..ataupun mereka yang masih menuntut ilmu dalam usaha melengkapkan diri sebagai guru yang terbaik...tak kira juga..yg baru 1st year..2nd year ke..3rd year ataupun yang mcm saya..final year sem dpn..huhu

Untuk kawan2 sekuliah yang mengenali saya khususny...selamat hari guru utk korg semua..persiapkanla diri anda masing2 sepanjang cuti 2bulan ini..sem dpn kita semua dah masuk final year...sedar x sedar kita dah final year..trasa sekejap je masa berlalu..hampir 6 or 7tahun kita telah bersama2 dari nilampuri kelantan hinggala ke kuala lumpur..selamat hari guru utk kamu semua..bakal guru 2010 ea..

Di sini saya selitkan satu lagu yg dikhususkan utk para guru yg ada di malaysia ini..sekali dgn lirik..so kalo bminat..just klik dan sedut..hihi

lagu GURU PEMBINA NEGARA BANGSA..
lirik lagu GURU PEMBINA NEGARA BANGSA..
MINUS ONE..

sekian dulu....daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
salam


1 comment:

GrEaT gUrL said...

selamat hri guru tuk bakal cikgu yg suke membebel =p