Monday, November 3, 2008

LIFE must go on.....

aku pun xtau apa dah jadi dgn diri aku skrg ni..sumany berserabut...huh
nextweek dah nk exam..aku msh blum stat blaja papa lagi...dahla subjek sem ni boleh tahan gak..huh...stat sem dulu aku dah bjanji dgn diri aku utk hilgkan sifat yg suka btangguh2 ni...tp sm jak rsnya...suka sgt menangguhkan keja...last kelam kabut jadinya..huh...aku igt bila aku amik keja partime ni..hidup aku mybe lebih tersusun lagi..yelah...tmbh lg dgn jadual kelas yg padat...ptg tu kena pegi keja pula..dulu 1st stat keja..aku mmg rs enjoy..tp kblkgn ni..aku mcm dah bowink dgn keja partime tu..huhu ntahla napa...huh..mybe 2..3..minggu ni mmg minggu yg myibukkan bagi aku..asgmnt yg perlu submit..pameran...dan keja parttime..huh..
itu baru pasal rutin seharian..blum lg msuk pasal hal personal aku sendiri...ntahla..mcm2 yg berlaku...aku btuahla sbb ada kawan yg memahami..takdalah aku rs terbeban sgt..at least ada jg tmpt meluahkan...aku ni jenis sukar nk mluahkan papa dgn sesapa..melainkan aku dah rapat sgt dgn org tu...aku dah kenal lama...dan aku mmg percaya dgn dia...
dan aku ni jenis sensitif gak..cepat trasa kot...xtau la napa..aku mmg susah nk admit mula2...tp aku mmg xdpt nk elakkan...tp aku suka pendamla apa yg terjadi...wlaupun aku jenis cepat terasa...tp aku xtunjukkan depan2..aku lbh suka pendamkan dalam hati..mybe kdg2 ada gak terlepas...aku ni manusia biasa..ada jiwa dan perasaan...huhu...
aku admit mcm2 blaku pada diri aku kebelakangan ni..tapi aku try untuk terlampau memikirkan apa yg blaku tu..benda dah nk berlaku...mmg tak bleh wat papa pun...oleh tu..aku try utk memBZ kan diri aku dgn pelbagai perkara la kebelakangan ni..bila aku bZ..bnyk keja...xdala tlmpau fikir sgt masalah2 peribadi aku tu..haha...tp kalo dah bersendirian...kdg2 terfikir jua la..huhu...
lastweek kwn2 satu rumah sewa aku ajak layan SEPI...try cari...dapat juga donlot...
hm...bila tgk cite tu...trasa juga la dgn jalan cite tu...BeSt gak rupanya cite tu...mcm ada juga kaitan dengan apa yg blaku dalam hidup aku kebelakangan ini...huhu..yaka?aku mgarut ja ni....haha...bowink kan?dah lama aku xmenulis dalam blog ni..blog lm dah buang..mcm2 kenangan dgn blog tu..LIFE must go on..so aku kena mulakan hidup baru..wah..wah..wah...mcm jiwang pula...eiiiiiiiiiii....hahahah

No comments: