Tuesday, November 18, 2008

::::::Betapa sukarnya nak wat keputusan?!?huhu::::::

huhu...aku pun xtau apa jd dgn diri aku skrg ni...mcm2 jadi..nsibla aku bleh lalui minggu exam kali ni dgn baik..nothing bad happenla mcm last sem...huhu...xpedah2 kena denggi ms exam...hahah..itula penyakit paling teruk aku hadapi spnjg hidup aku..huhu..tp alhamdulillah la xda subjek yg aku kena repeat sem lps tu..huhu..cukup2 makan ja result...1subjek ja aku kena tangguh ms tu...subjek tu kira ok gakla..pensyarahny best..hehe...exam kali ni aku pun x target sgt...cukupla sekadar lulus...kalo dapat lebih lg pun xpa..aku bersyukur sgt2la kalo result exam aku GEMPAK..hehe insyaAllah..amin...
jauh pula myimpang pasal exam..haha
isu sebenar d sini...i need to make some decision...tp ntahla..mcm berat dan susah sgt aku nk decide keputusan ni..huhu...please...someone...help me...huhu

1 comment:

Semanis Garam said...

berdoa byk2.. insyaAllah.. hehe..