Saturday, July 17, 2010

TeLengong..bengong...bangang...bengang...apa bezanya?

assalamualaikum...

tajuk entry tu aku sj nk wat mcm tu..xtau nk buat title apa..hahaha...

yang aku tau skrg ni..aku mcm tgh bengang ckitla...huhu

bukan apa...aku heran..ada yg mcm xkena dgn aku sepanjang hari ni...aku ada silap cakap ka..aku ada wat papa silap ka..huhu...apa sj yg dbuat hr ni..suma ada ja nda kena..huh

aku baru balik main badminton bah ni...kalo ikutkn hati..mmg berat mau kuar main malam2 ni...nda larat bah...nda da feel..haha...lagi satu..xda budget bah kalo mau kuar duit lebih skrg ni...mmg tgh bjimat cermat..nda tau la..duit skrg ni cukup ka smpi hujg bulan ni...huhu...nk minta dgn fmly mmg segan sgt..so ikhtiar terakhir...kena la guna duit simpanan ASB jala...diam2 sudah...duit sendiri kan...huhu..tp tu pun dah makin susut...huhu..risau ja nnt ms konvo tu..huhu...

jauh lari dari tjuk ni..haha...psl badminton tu td...ntah la napa...hati mmg berat ati mau pegi..tp kwn punya psl...pegi jala..dorg nda cukup korum...
mula2 dirg bw tmpt yg free jala...so xpala..pegi ja.tp tetiba hujan...so dorg bw p dewan la trus...ms tu la stat..mmg mls mo main..xnak bazirkn duit yg ada tu..huhu tp sbb ada bw sorg pnumpg..dan dia nk main juga...tpksa la pegi juga...so lari la budget tuk 2..3hari ni..huhu...kpla pening fikir..mn nk cari duit lebih ni..huhu..ada la yg asek mkn megi lps ni...huhu


ok bbalik dgn isu bengang td...aku just heran..aku dah usaha tuk jaga dan puaskn ati dorg..tuk main mlm tu...tp bila dah main..nmpk sgt la..bila turn sendiri ni main..bpasangan dgn dorg..senyap ja match tu..tp kalo dorg2 ja yg main..punya main kecoh...sbb tu mls mo main mula2 tu...bukan pndai sgt pun main suma tu...badminton bukan pilihan ati...kalo bola tampar...mmg bminat..nk main lama2 pun xpa...aahaha
tau la asek buat silap ja..dah lm xmain kan?huhu...tp jgnla tnjuk sgt yg kmu nda slesa main dgn org yg xreti sgt main mcm aku ni...huh
bila dh slalu mcm tu..bengang la asek nk mnuggu karenah dorg ja..hilg trus mood mo main lm2...huhu
ok la cukupla psl isu bengang tu..hihi...
tukaq isu bengong pula...haha...
salah sendiri isi borg pgesanan graduan ptg td..huhuhu...kesalahan yg remeh..tp dah xbleh tukaq lg..nsibla ada 3org yg sm..kalo sorg2 cuak juga tu..hahaha...so xpala..kalo ada rezeki kami xda ke mana juga tu...hohoho..sj nk sedapkn ati ni..huhu
xda kesahan btul la soal selidik tu..haha..jgn wat smpai org keliru...soal selidik ni kalo bleh mudah nk fhm...bukan mgelirukan...hihih...

okla...idea bnyk lg ni..tp mata dah berat sgt ni..time tuk tido dan belayar dah skrg ni..kalo dah over tido...pening kpala den nnt..hihi

jumpa lagi ya...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...wassalam

sebelum tlupa..
sgt rindukan someone..tp sian dia pnt minggu ni..nak tolg..blum layak lg..hihi..tp mmg xbleh lg tuk ms ni....hihi..sentiasa doakan yg btbaik tuk semuaaa...






4 comments:

siti ika said...

wah.. sempat lagi berindu-rinduan tu.. huhu..

MaterialGirl said...

hoho~ memang susah mo puaskan ati orang.. xpa yang penting kita x nyusahkan org sudeh hehe ^.*..

Ezairy said...

selagi sempt..ok la tu..hihi

yup...aciyut...jgn myusahkn org lain dahla:)
mn aciyut mhilg?:)

MaterialGirl said...

huhu aciyut menghilang ka?? ada byk sket keja lagipun sekarang da x tinggal d kolej.. Jalan pagi balik plak petang da huhu..