Wednesday, June 24, 2009

HAPPY FATHERS DAY

Selamat Hari Bapa :
untuk En.Awang bin hj latip..
Ayah yang terhensem serta segak bergaya..hehe
sowila..lmbt pula aku hntr entri ni...huhu..apa nk wat...aku duk kg..susah nk online...huhu
skrg ni pun aku amik ksmptn online d ofis ayah aku...huhu...

ni ada ckit puisi or sajak kot...aku pun xtau....aku amik dari blog someone yg aku br nak kenal..tp xtaula dpt kenal ke x...hihii
puisi or sajak ni mcm best ja..hihi...
ni dia blog yg aku amik sajak or puisi ni..huhu
jgn marah ea..
http://dazzlingbieb.blogspot.com/


Ayah
Saat jauh begini kehadiranmu yang aku damba
Untuk meraih kasih, mengungkap sejuta kisah
Berkongsi duka, tawa dan rasa
Ayah
Andai kau tahu betapa sayang ini tak pernah luput
Saat kita pernah berdepan badai dan kemelut
Bahu mu yang aku paut
Ayah
Benar kau tegas dalam diammu
Benar kau keras dalam asuhanmu
Namun, sayangmu takkan pernah tersembunyi
Kasihmu tidak berbelah bahagi
Apapun jua, keluarga tetap lebih utama
Biar sesibuk mana
Biar terpaksa bersengkang mata
Biar perlu mengumpul harta dan menjaga nama
Kasihmu tiada tara
Aku bangga menjadi cahaya dalam keluarga
Akan kuterangi selagi terdaya
Aku bangga punya ayah sebegini tabah
Kasih sayangnya berpenghujung tiada
Aku bangga ayah..
Kaulah segalanya...

BY SITI HABIBAH

1 comment:

GrEaT gUrL said...
This comment has been removed by the author.